Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy PS w zw. z art.22 ust. 8 ustawy RLKS oraz art. 22 ust. 7 ustawy RLKS  LGD w terminie 14 dni od daty wpływu protestu do biura dokonuje weryfikacji dokonanej przez Radę LGD Dobra Widawa oceny projektów w zakresie kryteriów i zarzutów podnoszonych w protestach. Dnia 21.06.2018 r. odbyło się posiedzenie Rady LGD Dobra Widawa.

W załączeniu:

aktualizacja listy operacji wybranych do realizacji PDG II z dn. 21.06.2018 r. (do pobrania)

aktualizacja listy operacji zgodnych z ogłoszeniem o naborze wniosków o przyznanie pomocy oraz zgodnych z LSR  PDG II z dn. 21.06.2018 r. (do pobrania)

protokół posiedzenia Rady z dn. 21.06.2018 r.(do pobrania)