Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

 

Szanowni Państwo,

 

Osobom zainteresowanym złożeniem wniosków o przyznanie pomocy w zakresie podejmowania działalności gospodarczej przypominamy, iż jednym z obowiązkowych załączników do wniosku są dokumenty potwierdzające zamieszkanie na obszarze wiejskim objętym LSR.

 

Zgodnie z Instrukcją wypełniania Wniosku o przyznanie pomocy w wersji 3z w celu potwierdzenia adresu zamieszkania podmiotu należy przedstawić:

  1. pierwszą stronę zeznania podatkowego za ostatni okres rozliczeniowy (np. formularza PIT-37), zawierającą adres zamieszkania (kopia) wraz:
  • potwierdzeniem złożenia zeznania w formie prezentaty urzędu skarbowego – pieczęć, albo
  • urzędowym potwierdzeniem odbioru (UPO) generowanym w przypadku złożenia zeznania podatkowego w formie elektronicznej (e-deklaracja) – wydruk z systemu E-deklaracji Ministerstwa Finansów, albo
  • zaświadczeniem z urzędu skarbowego potwierdzającym fakt złożenia zeznania – kopia

ALBO

B. wystawione na podmiot i jego adres zamieszkania dokumenty zobowiązaniowe decyzja w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, rachunki lub faktury za media, ścieki, odpady komunalne.

 

NIE MOŻNA UDOKUMENTOWAĆ MIEJSCA ZAMIESZKANIA  ZAŚWIADCZENIEM Z WŁAŚCIWEJ EWIDENCJI LUDNOŚCI O ZAMELDOWANIU!

 

UWAGA! Zgodnie z informacją uzyskaną w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego za dokument zobowiązaniowy uznać można fakturę za telefon komórkowy, nie można natomiast uznać umowy/korespondencji z bankiem, umowy o pracę /korespondencji z pracodawcą, ze wskazanym adresem korespondencyjnym.

 

Kopie ww. dokumentów mogą być zanonimizowane w zakresie danych zbędnych w procesie weryfikacji, tj. danych innych niż adres zamieszkania i dane identyfikacyjne podmiotu.